معرفی پروژه و گروه سمیا

گروه سمیا با هدف فعالیت درزمینه اینترنت اشیاء (IOT) ، شبکه های اجتماعی کاربردی ، هوشمندسازی و ایجاد زیرساخت های ارتباطی با پوشش کشوری تاسیس شده است.اعضای این شرکت به عنوان پیشروان موفق در بکارگیری بسیاری از فناوری های نوین ارتباطی بر این باورند که با ارائه خدمات متمایز نرم افزاری در بستر اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و شبکه های انتقال داده تلفن همراه و با بهره گیری ازشبکه های اجتماعی بتوانند در جهت ارائه خدمات الکترونیکی بهتر و کارآمد به منظور افزایش کیفیت و آسایش زندگی انسان ها تلاش نمایند.به همین منظور شرکت سمیا در تلاش است با استفاده از فناوری های روز دنیا و تجمیع نرم افزارهای کاربردی و تخصصی در حوزه های مختلف و با بهره گیری  از شبکه های اجتماعی بتواند خدمات بهتر و موثری در حوزه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا به صورت کاملا کاربردی و با قیمت بسیار مناسب و فراگیر ارائه دهد.
 
  • ارزش ها و الگوهای سمیا
  • متخصصین سمیا اصولی را که برای خود الگو قرار داده و در کارهایشان رعایت می‌کنند شامل موارد زیر است:
  • 1. سرعت
  • 2.سادگی
  • 3. امنیت
  •         سمیا با ساده سازی و با  رعایت اصول امنیتی در نرم افزار و تمرکز روی بخش‌های اصلی و کاربردی کار را برای کاربران سمیا آسانترمی‌کند. ما همواره به دنبال ایده‌های نو هستیم و از نرم‌افزارهای جدید استقبال کرده و به دنبال مباحث جدید، برای رفع نیازها و افزایش قابلیت‌ها میرویم و به بازارهای هدف جدید نیز می‌نگریم. پس از مشخص شدن هدف با نهایت سرعت و مهارت متخصصین شرکت به سمت آن حرکت کرده تا به آن برسیم. در دستیابی به اهدافمان که مهمترین آن جلب رضایت مشتری است، حرکت در مسیر چشم انداز و توجه به نظرات درست به صورت قاطع  و محکم عمل می‌نماییم.
  • استراتژی های سمیا
  • ارتقای سطح رضایت مشتریان
    رضایت مشتری مزایایی مانند تکرار خرید و وفاداری، شهرت و اظهار نظر مثبت، معرفی به دیگران، کاهش هزینه های جلب مشتری جدید، کاهش هزینه های ناشی از اشتباهات، تبدیل رضایت مشتری به مزیتی رقابتی و … را به همراه دارد که عوامل بسیار مهمی در پیشرفت سازمانها محسوب می‌گردد. مشتری مداری در واقع مهمترین عامل در بقای شرکت‌ سمیا است. ارتقای سطح رضایت مشتریان، ارتقای سودآوری را در پی خواهد داشت.
  • توسعه سرمایه انسانی
  • نفوذ در بازار و عقد قراردادهای دوجانبه
  • تقویت مدیریت فروش و بازاریابی
  •  
    توسعه بازار برای محصولات جدید
    عوامل زیادی چون جهت‌گیری مناسب در بازار، تمرکز بر ارائه محصولی با استانداردهای روز دنیا، توجه به فعالیت‌های قبل ازتوسعه، ارائه به موقع محصول به بازار و … بر توسعه بازار محصولات جدید تأثیر گذار هستند. اصلی‌ترین عامل انگیزه بخش سمیا برای تولید و ارائه محصول جدید، توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان است. راهکار ما برای وارد کردن محصول به بازار پیش‌بینی نیازهای سازمان‌ها و کاربران همراه با اجرای صحیح فرآیند معرفی محصولات و ارائه آموزش‌های مناسب است.
  • ارتقاء محصولات و خدمات و توجه به کیفیت محصول
  • احترام به مشتریان و خواسته‌های آنان
  •  
    تقویت و پرورش نیروی حرفه‌ای
    مهمترین ابزار برای رشد خوب مجموعه نیروی حرفه‌ای آن محسوب می‌گردد و ما دارای متخصصینی حرفه ای  هستیم. دانش تخصصی، صلاحیت، صداقت و درستکاری، پاسخگویی، خودتنظیمی، تصویر و ظاهر مناسب و هوش هیجانی از جمله مواردی است که اعضای سمیا آن را داشته اند و باعث شده اند پیشرفت های سمیا را هر روز شاهد باشیم.
  • ارتقا سطح فن آوری و دانش فنی
  • فرهنگ سازی برای کارحرفه ای
  • جذب نیروهای مجرب و متخصص
  • اهداف اصلی سمیا
  • اهدافی را که سمیا در زمینه‌های مختلف برای نقشه راه خود ترسیم نموده است به شرح ذیل بیان می‌گردد.
  •  اهداف سمیا برای مشتریان:
  • ارائه و تولید نرم‌افزارهای با كيفيت مطلوب
  • ارائه خدمات مشاوره با کیفیت مطلوب
  • افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از محصولات و خدمات
  •  
     اهداف سمیا برای سهامداران:
  • گسترش زمینه‌های کاری شرکت
  • ایجاد ظرفیت‌های جدید درآمدی با ارائه محصولات جدید و متنوع
  • ارتقا منافع سالیانه هر سهم
  • رشد منظم ارزش افزوده از طریق فروش بیشتر
  •  
     اهداف سمیا برای کارمندان و کارکنان سازمانها:
  • ایجاد نظم کاری بیشتر در انجام امور محول شده
  • سهولت بیشتر در روند انجام
  • افزایش تجربه و دانش فنی و به روز بودن به منظور دست یابی به توانمندی های مورد نیاز
  • بهبود شرایط مختلف کاری منجمله محیط کار، پیشرفت شغلی و ......
  •  
     اهداف سمیا برای رقبا:

    الف- اهداف کوتاه مدت:
  • بومی سازی
  • ایجاد بستر مناسب برای مشارکت نیروهای متخصص
  • تبلیغات در سازمان‌ها و اینترنت و شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد بازارهای نو
  • ب- اهداف بلند مدت:
  • شناخت توانايي‌ها و سهم بازار رقبا
  • كاهش هزينه‌ها جهت توانايي رقابت سالم با رقبا
  • همگام بودن با آخرین تکنولوژی‌های موجود دنیا